Kan je muziek op een MP3 zetten zonder dat je een geheugenkaart hebt?

Kan ik op mijn mini MP3 speler muziek zetten zonder een geheugenkaart te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
2.8K

Antwoorden (2)

Hangt ervan af of deze intern wat geheugen heeft, dan kan je deze met een usb-kabel voorzein van mp3's. Zoniet zul je er toch een SD-kaart in moeten doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De mp3 speler die je laat zien lijkt erg veel op de speler in de eerste link.

In die speler gaat een losse micro sd-kaart. Waarschijnlijk in de speler die jij op de foto hebt staan ook. Dat zijn mp3 spelers die heel geschikt zijn voor sport omdat je door sd-kaarten te wisselen verschillende playlists op kan zetten.

De spelers met een vast geheugen zie je in link 2 en 3

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de mp3 speler met losse sd-kaart kan je geen muziek zetten zonder sd-kaart in de speler.