Wat is het verschil tussen de dr dre beatbox en de beatbox portable?

Welke heeft betere bas en welke kan harder heeft meer opties etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee maar voor dat geld in iedergeval te weinig...

Het beste antwoord

De gewone beatbox heeft een ingebouwde voeding, dus daar sluit je alleen een netsnoer op aan. De portable heeft een externe voeding, welke wat meer plaats inneemt (om mee te nemen), maar kan natuurlijk gewoon op batterijen gebruikt worden; iets wat met de gewone beatbox niet kan.

De gewone beatbox heeft 4 speakers (2x hoog, 2x midden/bass), de portable heeft er 3 (2x hoog, 1x midden/bass). Door het bassreflex systeem hebben beide een aardige bass, maar de gewone heeft dus meer bass dan de portable.

Je kun het beste de 2 in een winkel vergelijken met je eigen muziek en dan een keuze maken. Als je de portable goed genoeg vindt qua bass, dan kies je wellicht voor het voordeel van "portable"(gebruik op batterijen mogelijk, dus overal), anders voor de gewone......

Beide apparaten hebben een dock voor iPhone/iPod (met verschillende adaptervoetjes) en de mogelijkheid van een kabelaansluiting (3,5mm cinch), maar de portable heeft ook BlueTooth.
Ik weet dat de gewone de iPhone/iPod ook oplaadt, volgens mij doet de portable dit niet (in ieder geval niet bij batterijgebruik)