Waar kan ik de (grijze) schuimpjes kopen voor een ipod koptelefoon?

Mijn koptelefoon is intact maar ik ben de schuimdopjes kwijt en hierdoor past het niet goed in mijn oren tijdens het hardlopen.

Toegevoegd na 51 minuten:
Het gaat niet over de dopjes dat je in je oorkanaal kan plaatsen maar over de gewone witte ipod koptelefoon met een soort grijze beschermer van schuim..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

hier kun je de oranje en gele kopen
zal nog even zoeken voor grijze