Mijn rechter oortje kapt er opeens mee, wat nu, kan ik hem nog repareren?

Er zijn geen sporen van schade, het is een paar oortjes van Sony van ongeveer 8 euro

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Het meest voorkomende is dat er een kabelbreuk is, dat kan je bij de dunne kabeltjes van tegenwoordig zelf nauwelijks repareren, en al helemaal niet op een manier dat het er ook nog netjes uit ziet.

Daarnaast kan het ook nog zijn:

* de stekkerverbinding met je muziekapparaat
* je muziekapparaat zelf
* een binnenstebuiten geklapt luidsprekertje... :

Klinkt vreemd maar die laatste heb ik ook ooit al eens gehad, dan is het luidsprekertje omgeklapt en klapt niet uit zichzelf terug (zie dit als een paraplu die door een harde wind andersom klapt)

Om dit terug te krijgen moet je even kort aan je oortje zuigen haha,.. klinkt raar maar als dat het probleem is waarom hij het niet meer doet kun je het zo wel oplossen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk zelf dat het dan een kabelbreuk is, want ik heb staan zuigen aan dat oortje niet normaal :).