Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het best een draadloze verbinding tussen mijn laptop en Logitech Z-5500 maken?

Als ik op bed lig, en youtube aan doe, dan wil ik gewoon audio streamen door mijn Z5500 boxen, die bij de multimedia tafel staat, in mijn geval is een draadje trekken geen optie.

Nu heb ik een programma "airfoil" gedownload maar heb nu last van een vertraging van 2 seconden. Dus voor youtubefilms is het gewoon ronduit irritant.

Dus mijn vraag is: Hoe kan ik goedkoop een draadloos (Of met een kort draadje naar een zendertje mag natuurlijk ook) audio stream opzetten. Zonder de 2 seconden vertraging.

Ik dank U vriendelijk!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
785

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In de bijgevoegde link tref je volgens mij het apparaat aan wat je moet hebben de zender sluit je op je audio uit van je laptop aan en de ontvanger op een input van je Z5500 Let wel deze werkt op de 2.4 ghz band beter is om er een in een andere band te zoeken (die dan natuurlijk wel weer duurder zijn) hij is er ook in een USB versie zie andere link. De trans510 is zo`n apparaat die in een hogere band werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding