ik ben mijn kassaticket kwijt, wat nu ?

ik heb in december van mijn mama een koptelefoon van WESC gekregen(deze komt van bij fnac), nu deze doet het niet volledig meer. ik zou hem dus willen terugbrengen naar Fnac, maar jammer genoeg ben ik mijn kassaticket kwijtgeraakt :s
iemand die weet wat ik kan doen ????? alsjeblieft !!!!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan in de winkel vragen of ze 'm terug willen nemen, maar 10 tegen 1 dat ze dat zonder bon sowieso niet doen. Als ie het bij aankoop oorspronkelijk wel deed is het ook niet de schuld van de winkel of de fabrikant dat ie het niet meer doet nu, zou ik zeggen.
Twee maanden is al best een poos geleden. Is er iets mee gebeurd?
Het handigste lijkt me dat je iemand vraagt die handig is met elektronica en soldeerbouten of ie er eens naar wil kijken. Misschien dat ie valt op te lappen. Waarschijnlijk gewoon een contactje van de kabel dat is losgetrokken of iets dergelijks. Verder hebben die dingen normaliter niet zoveel te lijden.
Amadea
10 jaar geleden
Hier is geen sprake van terugbrengen, maar er is iets kapot gegaan (een snoertje losgeraakt?) dus hij moet worden gerepareerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.consuwijzer.nl/nieuws/lezersvraag-spits-over-rechten-zonder-kassabon

Antwoorden (2)

Hopelijk heeft jouw moeder dit met pin betaald, ze moet dan haar bankafschrift waar de betaling opstaat, kopiëren en voordat ze dat doet, alles waar de winkelier niets mee te maken heeft, afschermen, of zwart maken. Dan heb je bewijs van betaling en moet de leverancier jouw klacht serieus nemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat je ook kunt doen is het zo laten en de koptelefoon vervolgens op Marktplaats verkopen. Je kunt er geld voor vangen.