Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doen mijn audio-aansluitingen (3 van de 6) niet op mijn home-cinema set?

Ik heb een home-cinema set (al heel lang) maar er deden 3 van de 6 boxen het niet, ik heb ze op een ander apparaat getest en de boxjes die het niet deden, deden het daar wel op. Ik dacht zelf dat de aansluitingen het niet deden/kapot zijn. (Zoja, hoe kan ik ze dan maken)

Ik heb een Panasonic DVD Home theater soundsystem SA-PT160

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
762
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Speel je wel iets in surround (5.1) af?
Stereo zal alleen de twee voor speakers en de sub gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een test functie van de dolby zal helpen. Dan laat die door elke speaker afzonderlijk een geluid afspelen.
Als de box het dan niet doet, ligt het aan de set.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De beste manier om te ontdekken of het aan het apparaat of de boxjes ligt is inderdaad om ze even ergens anders aan te sluiten. Welnu dat heb je gedaan en ze bleken het te doen. Het ligt dus aan het apparaat. Hoe dat kan is moeilijk te beoordelen zo.

Het kan echt stuk zijn, daarvoor moet je echt het apparaat gaan of laten repareren. Maar het kan ook zijn dat je een instelling niet goed hebt staan. Soms kan je nog wel eens kiezen om alleen recht en links aan te doen, of de extra boxjes erbij, of allemaal tegelijkertijd voor het dolby-surround-effect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding