is mijn microfoon stuk?

ik heb een microfoon en ik dacht dat deze stuk was mijn vader heeft hem aangesloten op zijn computer en toen deed hij het later heb ik het weer geprobeerd en het lukte nog steeds niet andere microfonen doen het ook niet het is zoon microfoon die je in de roze input doet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is wellicht de ingang op je PC stuk?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja het kan en verder?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou in dat geval moet je kijken of je een tweede ingang hebt, sommige desktops hebben een front-ingang, sowieso heb je altijd de ingang op de achterkant. Als die dus kapot zijn/is, zal je een geluidskaart moeten kopen, wellicht extern, om zo weer een microfooningang te hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb er een voorin zelfde probleem kan er ook niet iets in de software zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan, je zou even de driver opnieuw kunnen installeren. Soms meegeleverd als onderdeel van het moederbord installatie-cd. Als het een laptop is, even via het typenr opzoeken bij de laptopfabrikant. Bij kant en klaar desktop hetzelfde verhaal (Dell/HP/Compaq).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Schuif van microfoon in mixer wel open staan? (En niet op mute)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die is wel open als ik in opnameapparaten kijk bij geluid dan verschijnt hij er ook niet ook niet bij apparaten word hij niet gevonden bij programmahulp stond dat het belangrijk is dat er 2 services aan staat die staan ook kaan verder kon die ook niets vinden ik heb zelf alle mogelijke problemen uitgezocht

Antwoorden (1)

Jouw microfoon werkt dus wel op een andere computer, maar niet op je eigen? En andere microfoons doen het ook niet op je eigen computer? Dan lijkt me eerder dat de (roze) input defect is of uit staat.