het verschil tussen een echte en neppe sms 50 cent street koptelefoon ?

hallo.
weet iemand wat het verschil is tussen een echte en een neppe sms audio 50 cent street koptelefoon ?

groetjes jesper

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Er zijn er nogal wat in omloop . Allereerst zeg ik dat je het beste een sms 50 cent headphone kan kopen bij een fysieke winkel dan kan je terug als het een namaak blijkt te zijn. Waar je op moet letten bij een fake is : Op de doos waar 50 cent op staat is zijn foto niet helemaal zichtbaar , zijn hoofd staat er niet helemaal op . De plug van de headphone moet aan beide kanten voorzien zijn van het "S"logo . De afstelrails om hem aan te passen aan de grootte van je hoofd moet flink wat weerstand geven en is van metaal gemaakt . Bij de Fake is dit van plastic . De Behuizing is bij een echte vrij zwaar . Het boekje moet er bij zitten en de binnendoos is van hard karton met
een magnetische sluiting. Het "S" logo moet ook op beide oorschelpen staan , en voelbaar zijn . De headphone moet in een aparte etui zitten met een rits . Op die rits moet ook het "S" logo staan . Dat logo moet ook op de stelrails staan .
Nogmaals ; ik zou hem dan bijvoorbeeld bij de MediaMarkt kopen . Of bij Saturn