Wat is er kapot aan mijn koptelefoon?

Sinds vanochtend doen mijn urbanears plattan heel raar. Als je hem in een telefoon of iets dergelijks steekt, komt het geluid er heel raar uit. Na onderzoek heb ik gevonden dat als je hem op 1 punt draait dat hij het dan normaal doet. Wat is het probleem aan mijn koptelefoon en hoe is het op te lossen? Hij doet op elk apparaat even raar.

Toegevoegd na 2 uur:
Mijn koptelefoon lijkt het trouwens bijna helemaal goed te doen als je de stekker er niet helemaal instopt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Wat toevallig, had ik vanochtend met mijn Apple oortjes!
Waarschijnlijk is je draadje op een punt gebroken.

Om dat op te lossen is heel erg lastig, je kan het proberen door gewoon op het punt dat je oortje het goed doet hem te plakken. Maar nogmaals het is lastig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht dat het meer lag aan de 3.5 mm plug ofzo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou inderdaad kunnen. Maar mijn oortjes waren nog geen week oud en ik ben er niet raar mee omgegaan.

Andere antwoorden (1)

Dit heb ik ook. Het metaal is een beetje gesleten, niks aan te doen. (Of stekker vervangen)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt me niet, aangezien mijn oortjes nog geen week oud waren.