welke gratis software om cd's en mp3 cd's te branden vindt jij de beste?

gebruik nu nero 8 maar er blijven toch radio's die hem niet afspelen hoe kan dit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio
paulus811
14 jaar geleden
Nero8 is (legaal) niet gratis en het niet afspelen op je radio komt waarschijnlijk niet door Nero. Ik brand ook met Nero en heb nooit problemen. Wel moet je audio cd's branden en geen mp3, daar kan een normale radio vaak niet mee overweg. Ook op lage snelheid branden wil nog wel eens helpen. Vraag een gebrande audio cd van iemand anders waarvan je zeker weet dat ie het bij de ander doet, speel hem af in jouw radio en je weet of de oorzaak het branden of de radio is. (wel spelen is oorzaak branden, niet spelen is oorzaak radio)

Antwoorden (3)

Apple iTunes is goed en Windows Media Player.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik al jaren Windows Media Player. Werkt perfect!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
windows media player is makkelijk die gebruik ik zelf ook:D