Ik zoek een koptelefoon met veel bass? (voor hardstyle etc)

Ik ben op zoek naar een koptelefoon waar een hoop bass inzit. Ik luister voornamelijk hardstyle etc. Prijsbudget van 60-80€

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naar wat voor soort ben je opzoek? Een "oorwarmer" model of In-ear? En heb je nog eisen qua kleur enzo?

Antwoorden (2)

Dan is de Philips SHP 2000 geschikt. Met jouw budget koop je er 3 of 4 tegelijk.
De bas is namelijk erg goed maar de constructie is minder.

Toegevoegd na 2 dagen:
Nu in de folder van de Blokker, slechts €8,99
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou je eens op marktplaats moeten kijken naar een ; sms audio street koptelefoon.
Heb zelf een sms audio sync. geluid van de street is het zelfde maar de sync is draadloos.
Ik raad sms audio aan.