Wat heb ik nodig , en hoe , kan ik m'n i pod touch aansluiten op een receiver?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik weet niet precies welke aansluitingen de receiver heeft maar de volgende mogelijkheden werken meestal wel:

- Met een van deze kabels (http://www.allekabels.nl/audio_kabels/jack_kabel.html) kun je de iPod via de hoofdtelefoonaansluiting aansluiten op de AUX ingang van de receiver (niet de hoofdtelefoonuitgang!!), deze kabels zijn overigens op heel veel plekken te koop
- Met een van deze kabels (http://www.allekabels.nl/audio_kabels/jack_naar_tulp_kabel.html) kun je de iPod aansluiten op een oudere receiver, je sluit de kabel aan op de hoofdtelefoonuitgang van de iPod en de rode en witte kabel op de receiver (dit werkt ook op tv's met deze ingangen), ook deze kabels zijn op meerdere plekken te krijgen.

De kabels zijn overigens analoog dus de kwaliteit zal wat minder zijn dan wanneer je de iPod op een dock aansluit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hartelijk dank ..... ik ben hier prima mee geholpen!!!!!!