Verkoopt dixons echte beats by dr dre?

Ik heb mijn beats by dre studio bij dixons apple authorised reseller gekocht en ik ben benieuwd of dixons wel echte verkoopt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Ritsuka
11 jaar geleden
ze verkopen daar echt geen nepproducten hoor, dan zijn ze in overtreding.
het zijn gewoon de echte overpriced koptelefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou Dixons geen echte Beats verkopen?
Wordt genoeg aan verdiend.

Het beste antwoord

Uiteraard verkoopt Dixons geen namaakartikelen. Alle ketens in Nederland verkopen gewoon echte producten, anders hebben ze een behoorlijk probleem met oog op copyright-inbreuk.