kan een auto radiospeler (met mp3 geen mp4) dvd-r draaien met mp3 daarin gebrand?

goeie dag,

mijn opa heeft een oude cd speler in de de auto die alleen mp3 kan draaien dus zonder een beeld die mp4 draait. Ik heb meer dan 98 liedjes maar die kunnen niet op een cd-rom want die zijn maar 800mb dus heb ik op een dvd-rom gebrand alleen heb ik de volgende vraag:

Kan een mp3 car stereo dvd-r draaien met daarin mp3 muzieks gebrand.

voorbeeld is: http://cdn-images.sewelldirect.com/products/SW-10722/SW-10722.jpg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Ja, de speler ziet niet wat voor schijfje er in zit, maar leest de bestanden die er op staan.
jc54
9 jaar geleden
Een CD-speler leest geen DVD(-R/+R/ROM). Er zal geen geluid uit komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn autoradio doet dat in elk geval wel. Ik weet niet of dat per merk weer verschilt, het is een pioneer en ik geloof dat ik hem al jaar of 15 heb. Had hetzelfde probleem teveel nummers en cdrom te kort ruimte dus als mp3 op dvd gebrand. Bijkomend voordeel alle info van elk nummer werd ook constant weer gegeven!