Zijn de producten van koopjegadget.com echt van de officiële merken bijv.beats zijn deze echt van d'r dre????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat denk je nou zelf?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10 euro voor iets wat bij een reguliere winkel 150 euro kost. Dat moet wel echt zijn.

Antwoorden (1)

Nee, nee en nog eens nee.

Koopjegadget.com is geen gevaarlijke illegale website. Zij verkopen namaak producten die ze aanbieden als origineel, verkopen verboden messen en gekopieerde DVD's. Joost mag het weten waarom die site niet offline gehaald is.

Koop het niet, trap er niet in het is allemaal Chinese namaak rotzooi wat 2 dagen meegaat. Als het kapot is en je ze wil mailen zullen ze niet reageren en zit jij met die kapotte zooi.