Call of duty mw2 en black ops.

Black ops is de nieuwste(ja ja mw3 komt eraan maar boeiend) toch kopen mensen call of duty mw2 terwijl die ouder is.Waarom?? Wat is er zo bijzonder aan???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen heeft zijn eigen smaak. misschien vinden die mensen black ops niet zo leuk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar er is VAST wel 1 redenen waarom.En die redenen zou ik dus wille weten

Antwoorden (2)

MW2 was vernieuwend, BO is eigenlijk hetzelfde als mw2 maar dan in een nieuw jasje, ook vinden mensen mw2 beter vanwege t quickscopen etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waarschijnlijk omdat BO uit was gekomen, is de prijs van MW2 dus gedaald, en da is voor vele dan het moment om de game te kopen.