Op mijn cd-speler staat dat deze cd-rw kan lezen. Na het branden spelen de cd's echter niet, weet iemand waar dit aan kan liggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (4)

Mogelijk heb je een data-cd gebrand, in plaats van een muziek-cd.
11 jaar geleden
Zou ook nog kunnen zijn dat je verkeerde soorten bestanden erop heb gebrand, terwijl je cd-speler alleen maar mp3-bestandjes pakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ten eerste moet je een muziek-cd branden als je dat niet hebt gedaan, maar waar het vooral aan ligt is dat je als mp3 hebt gebrand. Dat probleem had ik eerst ook. Je moet de muziek converteren naar cda, dat lezen alle cd-spelers.
Ga naar http://total-audio-converter.dutch.toggle.com/ en download het programma, converteer dan naar CDA, en brand hem dan op een cd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hangt er vanaf hoe oud de cd-speler is.
Is hij ouder dan ong 5 jaar toen werden er nog geen mp3 bestand radio's geproduceerd.
Ik denk zelf dat hij gewoon geen mp3 bestanden kan lezen, dus brand ze dan in audio-bestand op uw cd's