Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op mijn cd-speler staat dat deze cd-rw kan lezen. Na het branden spelen de cd's echter niet, weet iemand waar dit aan kan liggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
812

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Mogelijk heb je een data-cd gebrand, in plaats van een muziek-cd.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Zou ook nog kunnen zijn dat je verkeerde soorten bestanden erop heb gebrand, terwijl je cd-speler alleen maar mp3-bestandjes pakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ten eerste moet je een muziek-cd branden als je dat niet hebt gedaan, maar waar het vooral aan ligt is dat je als mp3 hebt gebrand. Dat probleem had ik eerst ook. Je moet de muziek converteren naar cda, dat lezen alle cd-spelers.
Ga naar http://total-audio-converter.dutch.toggle.com/ en download het programma, converteer dan naar CDA, en brand hem dan op een cd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hangt er vanaf hoe oud de cd-speler is.
Is hij ouder dan ong 5 jaar toen werden er nog geen mp3 bestand radio's geproduceerd.
Ik denk zelf dat hij gewoon geen mp3 bestanden kan lezen, dus brand ze dan in audio-bestand op uw cd's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding