Ipod Touch slecht geluid?!

Beste forum leden, ik heb een probleem met me iPod Touch 2 Generatie. Het probleem is al volgt; Hij geeft sinds vandaag geen gelijk geluid meer, me linker oortje geef geen geluid en me rechter wel, wanneer ik de oortjes meer in me iPod Touch druk dan is het echter wel goed. Maar wanneer me iPod Touch beweegt of en de oortjes komen los, heb ik weer slecht geluid. Ik heb het al bij met verschillende oortjes en headsets geprobeerd en ook bij verschillende iPod Touchen. Heeft iemand een oplossing in had al iets gelezen met de oplossing om de 3.5mm audio jack (of iets in die richting) te vervangen?! Nog andere tips? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Dan kan het aan 2 dingen liggen of de draad die aan de oortjes zitten heel vaak dubbel gevouwen gezeten dat binnen in de rubberen buis een draadje los gekomen is of er is iets met je iPod gat waar die oortjes in kunnen dat dat beschadigt is beste is om er terug mee te gaan naar een winkel die er verstand van heeft en hij geeft je wel meer info over dit probleem veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als de oorjes nog geen jaar oud zijn kun je ermee terug naar de winkel!