Ik wil mijn draaitafel Dual CS621 direct drive (uit '78) upgraden en vervangen voor een ander type. Wie heeft een advies ?

Geen nieuwe draaitafel !
Zoek op marktplaats e.d..
Huidige type heeft prima arm en aandrijving, maar niet quartzgestuurd vind ik een nadeel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Thorens (TD158 TD160 TD166 enz.)draaitafels worden wereldwijd beschouwd als de beste deal in platenland. Zelfs oudjes doen het beter dan veel moderne draaitafels. Er staan er genoeg op marktplaats en je kan het zo gek maken als je zelf wilt.
Project, (bv. 1.2), een nieuwer merk, biedt veel kwaliteit voor het geld.
En vergeet het belang van een behoorlijk element niet.
Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wow wat een coole LP speler.