Hoe werken jullie alle draden mooi en netjses weg van de tv, audioinstallatie, digicorder etc?

Nu heb ik twee glazen kastjes staan waar de tv opstaat en in deze kastjes zitten de bose installatie, dvd speler, platenspeler, digicorder , playstation.
Achter deze kastjes liggen nu ontzettend veel draden . Hoe kan ik dat mooi , ordelijk wegwerken? Bestaan er tv / audiokasten waar die draden in weggewerkt kunnen worden ? Het liefste met schuifdeuren.

11 jaar geleden
in: Audio
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
stuk uit de muur hakken en daar doorheen laten lopen
is wel veel werk
Ritsuka
11 jaar geleden
Kabelgoot langs plint

Het beste antwoord

Ik heb tegen de achterwand van mijn kast een kabelgoot geplaatst waar alle kabels in lopen en de overtollige lengte opgerold zit door een paar maal heen en weer te gaan.
Die zijn te kopen in elke dhz zaak of electrohandel.
Verkrijgbaar is verschillende afmetingen en kleuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn veel verschillende manieren om je kabels weg te werken. Ik zelf heb dubbelzijdig klittenband gebruikt.
Alle krabbels eerst aan èèn kant aan sluiten en vervolgens netjes langs elkaar leggen vervolgens doe je er om de 10 a 20 cm een stukje klittenband om omheen en werk je ze langzaam naar het apparaat of stopcontact waar ze moeten zijn de kabel kun je nu makkelijk achter het kastje waar je apparatuur in en op staat weg werken. ook kun je bij heel veel doe het zelf zaken kabel binders kopen. Dit geeft eigenlijk het zelfde effect
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ikea, Kwantum, Leen Bakker, als je het betaalbaar wilt houden met kasten. Anders heeft elke meubelzaak wel iets moois.
Je kunt ook triplex achter je huidige kast plaatsen en daar gaten in maken, waar je de hele boel achter pleurt. Dan zie je het ook niet.
Alleen het stuk naar die plaat moet je dan netjes bij elkaar binden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google even op 'spiraal kabelbinder'. Weet geen merk of leverancier uit mijn hoofd, maar volgens mij hebben veel winkels dit.