Hoe moet je een iPod nano (uit 2008) resetten?

IPod nano uit 2008 (4de generatie). Die op de foto en zonder de camera op de achterkant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Je kan bij die versie ook gewoon de middelste ronde knop een paar minuten ingedrukt houden! Mijn nano uit 2005 doet het nog steeds nadat ik dat 3 keer gedaan heb. Werkt makkelijk en goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

aan de computer hangen (itunes) dan zie je hem staan klik erop, klik dan op herstellen\resseten.

Toegevoegd na 1 minuut:
of als je ipod zelf nog werkt op fabrieks instellingen klikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar itunes gaan en fabrieksinstellingen toepassen