Is het normaal dat ik ruis heb in de linker kant van mijn beats by dr. Dre studio?

Ik heb juist voor kerst een nieuwe beats by dr. Dre studio gekregen. Maar af en toe is er ruis in de linker kant van mijn hoofdtelefoon. Soms is dat kort en soms lang en soms is dat ook stil of luid. Weet iemand of dat normaal is? En hoe ik dat misschien kan verhelpen?
Mvg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij actieve ruisonderdrukking meten interne en externe microfoons ongewenste omgevingsgeluiden, waarna door een circuit in de koptelefoon geluid wordt gegenereerd op een frequentie die ervoor zorgt dat deze geluiden niet hoorbaar zijn. Actieve ruisonderdrukking is actief zodra koptelefoons met deze functie worden ingeschakeld. Adaptieve ruisonderdrukking is een vorm van geavanceerde ruisonderdrukking. Wanneer je naar muziek luistert, wordt er gezorgd voor een balans tussen audiokwaliteit en ruisonderdrukking voor het geluid dat uit de luidsprekers komt. Als je niet naar muziek luistert, wordt het niveau van ruisonderdrukking automatisch verhoogd om omgevingsgeluid te blokkeren.

Antwoorden (1)

Misschien ligt het aan de aansluiting op je ipod/mobiel; niet het stekkertje aan het uiteinde van de snoer, maar waar je deze moet inpluggen. Deze kan defect zijn/ niet goed aansluiten waardoor er ruis ontstaat en het geluid af en toe wegvalt. Probeer om je beats ergens anders op aan te sluiten, dan weet je het zeker.

Toegevoegd na 2 minuten:
ik had dat nl. ook met mijn appel oortjes; het bleek aan mijn ipod te liggen, hij sloot niet goed meer aan op mijn oortjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit klopt, probeer eens op een ander apparaat. Het 'hoort' natuurlijk niet!