Kan op een Ipod Classic het automatisch uitschakelen worden uitgezet?

Ik heb sinds kort voor mijn Ipod Classic een radio remote.

Deze wordt aan de onderzijde van de ipod geplaatst en kan schakelen tussen radio en ipod. (plaatje heb ik bijgevoegd)

Als deze op radio staat wordt van de ipod alleen stroom gebruikt. Na ongeveer een half uur tot 3 kwartier, schakelt echter de ipod classic zichzelf uit omdat deze op 'standby' staat en niks te doen heeft.
Hierdoor valt de radio dus ook uit. Waardoor ik iedere keer de Ipod opnieuw aan moet zetten om weer verder te kunnen luisteren.

Is het mogelijk om dit ergens uit te schakelen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

je kan het iig verlengen tot 2 uur

"Sluimerstand op iPod met clickwheel

Het instellen van de sluimerstand op een ‘normale’ iPod doe je als volgt:

1. Ga naar het hoofdscherm van de iPod en klik op Extra’s.

2. Blader naar de menuoptie Klok en klik erop.

3. Klik op een van de beschikbare klokken, die jouw thuislokatie aangeeft.

4. Blader omlaag en kies Timer sluimerstand.

5. Er verschijnt nu een menu waaruit je de optie Uit of 15/30/60/90/120 minuten kunt kiezen.

Na de ingestelde tijdsperiode schakelt de iPod vanzelf uit."

http://www.ipodclub.nl/146/sluimerstand-op-de-ipod-instellen/