Wat is de beste plaats om een ath-m50 te kopen?

Op internet ben ik de ath-m50 headphones tegen gekomen. Graag zou ik deze ergens bestellen, maar ik weet niet waar. Ik wil namelijk verzending naar Nederland, een zo laag mogelijke prijs en geen slechte service i.v.m. reparaties en dergelijke.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ik heb goede ervaringen met Dirk Witte Music Store. Ze leveren snel, gratis bij bestellingen vanaf €100 en ze zijn redelijk voordelig.

Een ander voordeel vind ik dat er twee contact punten zijn in de vorm van winkels. Ze hebben een winkel in zowel Utrecht als in Amsterdam. Als er iets met je product aan de hand is dan kun je het daar snel laten afhandelen. Geen gedoe dus met terug sturen. Als je niet in die regio woont, dan is het natuurlijk niet echt een voordeel.

Ik heb op internet meerdere sites gezien waar ze die koptelefoon aanbieden. Het gaat echter om sites van buiten Nederland. Daar heb ik geen enkele ervaring mee, maar je zou eens kunnen kijken wat andere klanten er over schrijven. Het scheelt in ieder geval wel in de prijs.