Waar kan ik de XW-NAV1-K voor €150,- krijgen?

Toegevoegd na 6 minuten:
je mag ook een verglijkbare speaker als tip geven.

Toegevoegd na 12 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=FFiDsct4hdo

deze speaker wil ik in het zwart voor €150,-

Toegevoegd na 13 minuten:
het is de pioneer xw-nav1-k

Toegevoegd na 2 uur:
Het mag ook 2dehands zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Voor 150€ zie ik hem niet. Wellicht dat je voor dat geld een XW-NAS5 (radio + iPod Dock) of een XW-NAC3-K (internetradio + dubbel iPod Dock) kan krijgen. Beide van Pioneer. De Yamaha TSX 120 klinkt best aardig (voor iPod Docking). Probeer ze maar eens naast elkaar in een winkel uit (wellicht bevalt je nog een ander model). Veel iPod docks klinken echt naar blik.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hm, de NAV1 kan natuurlijk ook video/dvd... dat gaat met die andere modellen niet lukken. :-/