Is het mogenlijk om de tomtec karaoke set KM1075 aan te sluiten op een aux-ingang?

Ik wil mijn karaoke set graag aansluiten op mijn aux-aansluiting van mijn akai dock hoe moet dat en wat voor exstra snoeren zijn hier voor nodig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe het licht eens aan. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe (waarmee) sluit je dat ding nu op de TV aan?

Antwoorden (1)

Op de achterzijde van je tomtec bevinden zich drie uitgangen, rood, wit en geel. Rood en wit zijn voor het geluid, rood voor het rechterkanaal, wit voor links. Geel is voor het videosignaal (beeld).
Bij diverse winkels (action) kun je een verloopkabel kopen om de rode en de witte aansluitpunten de verbinden met je aux ingang, deze kabel zie je op bijgevoegde link.
succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Heeft je AKAI dock dezelfde aansluitingen als je tomtec, dan heb je een iets ander snoer nodig. Zie link 2.