Welke ipod kan ik het best nemen?

Ik zit te twijfelen tussen verschillende iPod touch's... Ik denk dat als ik een iPod heb dat er wel veel muziek op komt (denk aan 200 nummers), veel foto's (denk aan HEEL veel) en veel apps, denk aan 25 ofzo.. Aan hoeveel GB moet ik dan genoeg hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik heb ipod touch 4g 32gb en heb nu:

145 nummers
161 video's (kleine video's)
595 foto's
100 apps

En van de 28.5gb die je kan gebruiken heb ik nog 2.8gb vrij neem dus gewoon de ipod touch 5g 32gb (€325) dat is meer dan genoeg voor jou wensen! Je kan dan ook nog een leuk kleurtje kiezen :)

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb ipod touch 4g 32gb en heb nu:

145 nummers
161 video's (kleine video's)
595 foto's
100 apps

En van de 28.5gb die je kan gebruiken heb ik nog 2.8gb vrij neem dus gewoon de ipod touch 5g 32gb (€325) dat is meer dan genoeg voor jou wensen! Je kan dan ook nog een leuk kleurtje kiezen :) p.s. Mijn zussen hebben allemaal 8gb en daar kun je maar 6.1gb van gebruiken de rest word gebruiktvoor bijvoorbeeld ingebouwde apps en het besturings systeem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Valt wel mee wat jij er allemaal op wilt zetten: 200 nummers is ongeveer 800 Mb, heeel veel foto's, pakumbeet 2 Gig, en dan nog wat apps. Vlgs mij ben je dan met 8 Gb wel klaar!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sowieso meer dan 16 gb een ipod sneller vol dan je denkt... ik heb een 16 gb en verwijder regelmatig apps omdat er te veel op zit!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou voor een 32GB gaan.
Gewoon voor de zekerheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb zelf een ipod touch 4 8gb. van die 8 daar gaat sowieso 1 gb eraf door voor geinstalleerde apps van apple (agenda, safari, etc, etc,). ik heb er op dit moment 400 foto's op staan, 30 apps en honderd muziek nummers. op dit moment zit mijn ipod vol... dus reken maar een klein beetje na. mp3 bestandjes kunnen van grote verschillen, net zoals de apps. ik zou zelf dan voor de 16 gaan