Welke keuze kan ik het beste maken tussen 8 inch subwoofers?

Ik ben van plan om een 8 inch actieve subwoofer te plaatsen in mijn Suzuki. Ik heb 3 gevonden die qua afmetingen goed passen.
-Alpine SWE-815 €189,- 300W max (100W rms)
-Alpine SBG-844BR €109,- 400W max (120W rms)
-Juice AS8 €109,- 400W max (150W rms)

De juice as8 klinkt natuurlijk het aantrekkelijkst, alleen dit is van een onbekender merk. Ik weet dat Alpine een goed merk is en goede kwaliteit heeft.

Welke van de 3 kan ik het beste kiezen? Of hebben jullie e.v.t. nog andere subwoofer als suggestie met afmetingen van ongeveer 30x30x30(35)?

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ik zou de Alpine SWE-815 nemen, de andere Alpine is geen actieve subwoofer en Juce ken ik niet. Als je het verschil van 80 euro kunt uitgeven, ben je met de Alpine beter uit. Je kunt er ook veel meer aan instellen en het geluid optimaal inregelen.

Toegevoegd na 43 minuten:
Mocht je toch voor de Juice gaan, ik zag m voor 99 euro
paulus811