Bestaat er een hub voor oortjes?

Zodat je bijvoorbeeld meerdere sets oortjes aan kan sluiten op je mobiel
Zo ja, waar koop ik die?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat vreet wel batterijen en je moet allemaal dezelfde kant oplopen!

Het beste antwoord

Ja die bestaan.
Zelfs splittertjes waar je 5 pluggen in kan steken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ze zijn 8 euro 50 bij de BCC webshop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit gaat hem worden, dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Ja. dit zijn gewoon 3,5 mm splitters.
Deze is 2-weg: http://www.gsmpunt.nl/accessoires/lg/optimus-hub-e510/headsets/292/audio-splitter-35-mm--zwart.html

Met meerdere uitgangen bestaan wel, maar ik heb ze nog niet gezien in een Nederlandse webshop.