ik heb cd rw's '4x - 12x 80 min 700mb, maar die geeft altijd error in de auto? mega irritant, heb al €5 aan cd's vergooit...

bij andere cd's waar ik de eigenschappen niet meer van ken lukte het wel, de auto is een paar jaar oud dus normaal is de cd speler toch zeker compatibel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
schrijf je die ook weg op 4x, of doe je dat sneller...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet de cd als audiocd branden en niet als data-cd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+BlauweVraag

Antwoorden (2)

Het kan ook aan de vorm van de muziek liggen bv: mp3. Sommige cd-spelers ondersteunen niet alle vormen moet je maar eens kijken en uit proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor merk & type autoradio heb je...? Ik heb autoradio's gehad die (ook) geen CD-RW's konden lezen. Maar wel gewone CD-R. Het kan meerdere oorzaken hebben. Ik denk dat je autoradio goed functioneert & dat je de CD's goed gebrand hebt. (Geen €5.- aan schijfjes vergooid). Maar dat zegt niet dat ze gelezen hoeven te worden. Welk brand proces selecteer je?