Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen nu mijn MD-speler stuk is en ik nog tientallen minidiscs heb?

Ik heb heel veel muziek op mijn md's opgenomen die ik niet kwijt wil. Echter, mijn player/recorder speelt niet meer goed af (heb hem al eens laten repareren) en nieuwe apparaten zijn niet meer te koop.
Ik heb zelfs al eens een gebruikt apparaat via GV aangeschaft. Dat deed het in het begin goed, maar kan nu de schijfjes niet meer lezen.
Nu weet ik niet meer wat ik nog kan doen. De muziek die op mijn md's staat wil ik beslist niet kwijt. Moet ik die op CD's branden of zijn er andere mogelijkheden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
915
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je weer een MD speler hebt maar gelijk een backup op hardeschijf of CD (DVD) maken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op marktplaats of rommelmarkten (sorry) kun je wellicht een goeie 2e hands vinden. Of op MP een "gevraagd/gezocht" advertentie plaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat ik dat maar ga doen. Bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het gedaan en het heeft al succes opgeleverd!!
Ik heb nu een goed werkende Sony staan.

Andere antwoorden (1)

In de pro audio zijn er nog te vinden tascam maakt ze nog steeds
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het opgezocht. Maar dat zijn wel zeer dure professionele apparaten. Elk geval bedankt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding