dat ding aan het einde van mijn oordopjes die je in je telefoon doet is eruit kan dat nog gemaakt worden ?

mijn beats zijn kapot binnen 2 dagen al heb ze gekocht op marktplaats en ze deden het perfect , nou is dat ding aan het einde van de oortjes eruit op een of andere manier , kan dat nog gemaakt worden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Een handig iemand kan er een nieuw 3,5 mm plugje aan solderen. Zo'n plugje kost € 1,50, is dus best de moeite waard als de oortjes zelf van goede kwaliteit waren. Als het goedkope neppers waren dan kun je voor € 2,- een vergelijkbaar setje bij de Action kopen.