goeie speakers voor mijn kratradio ?

zijn dit goeie 3weg speakers voor mijn kratradio ?

Toegevoegd na 1 minuut:
Type:

Autospeakers

Model

Model:

3-weg luidsprekers

Actief / passief

Actief / passief:

Passief

Systeem

Systeem:

3-weg

Chassis diameter

Chassis diameter:

100mm

RMS Wattage

RMS Wattage:

30 Watt

Maximaal vermogen

Maximaal vermogen:

140 Watt

Impedantie

Impedantie:

4 Ohm

Frequentiecurve

Frequentiecurve:

Overige kenmerken

Overige kenmerken:

HOP- en ACFM-woofer (aramidevezel/koolstofvezel-matrix) voor volle basgeluiden en heldere stemmen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Dat is lastig te zeggen, zonder de speakers echt gehoord te hebben. Ook de versterker heeft veel invloed op het geluid. Je moet sowieso een combinatie kiezen, die lekker met elkaar samen kan werken. Als vuistregel kan je uitgaan van speakers met een RMS vermogen dat ongeveer 30% hoger is dan het RMS vermogen dat de versterker uitstuurt.

Er zit veel verschil tussen merken en typen speakers met schijnbaar dezelfde karakteristieken. Misschien kan je speakers gaan luisteren in een autohifi-zaak? Als je niet heel veel eisen hebt wat betreft geluidskwaliteit, zijn speakers van Sony in de regel wel oké. Goede prijs-/ kwaliteitverhouding.