De CX400 wordt geleverd met een Cable winder, Cable clip en extra dopjes.
Verder zijn de specs (voor wat die waard zijn) iets beter,
17 - 22000 HZ tegen 19 - 21000 HZ
En 114 dB tegen 113 dB

Toegevoegd na 4 minuten:
Nog even de bron:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op tweakers.net kun je iets van de verschillen lezen.
de CX300 heeft een passieve noise-canceling.
Op de website van Sennheiser staat hierover: "Excellent fit in the ear canals and high attenuation of ambient noise (ear adapters in different sizes included)", dus wordt geluid iets beter gedempt door verschillende maten dopjes of iets dergelijks.
En de website van Sennheiser schrijft bij de CX400 hierover:
"Superior fit in the ear canals offering highest attenuation of ambient noise (extended ear adapter set included)."

Het verschil in prijs is minder dan 10 euro.
Als je de kans krijgt is het raadzaam om bij een verkoper de twee te testen. Dat is bij gewone koptelefoons vaak wel mogelijk, bij in-ear versies wellicht niet i.v.m. hygiëne.