Ik wil mijn home cinema set besturen via mijn PC (draadloos). Mijn home cinema set ondersteund DNLA. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk het niet.
DNLA is bedoeld om content (bestanden) te delen.
Dus je home cinema set kan dan wel bij de bestanden die op je PC staan komen.
Maar de besturing van je HCS overnemen op de PC is niet mogelijk.

Antwoorden (1)

Ik gebruik Twonky om bestanden te delen via dnla. Daar kan ook je smartphone gebruik van maken. Gratis te downloaden. Je geeft bv via je pc aan welke bestanden gedeeld mogen worden.