Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hulp bij zoeken nieuwe oordopjes?

ze moeten zo goed mogelijk omgevings geluid tegen houden en beneden de 60 EUR zijn en zijn de shure SE215 100 EUR waard

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
550

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sennheiser in-ear oortjes geven goed geluid en zijn tussen de 30 en 50 euro (ligt eraan welke je koopt)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Sennheiser in de prijsklasse rond de 40-50 euro zijn top. Als ze omgevingsgeluid geheel moeten tegenhouden (bijv. in een vliegtuig) heb je iets andere dopjes nodig, maar deze sluiten erg goed af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@som welke zou je aanraden voorin het vliegtuig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf Sennheiser in-ear oordopjes in deze prijsklasse en vind het geluid mooi. Omdat ze goed in je oren zitten houden ze voor mij al voldoende geluid tegen. Ik merk het echt als ik ze af doe hoeveel herrie het is in een vliegtuig. Ik slaap er ook mee tijdens een nachtvlucht, dan doe ik new age muziek zachtjes op. Koptelefoons die echt alles afsluiten hebben een noise canceling systeem. Die zitten in een hoge prijsklasse. Je hebt het dan over dit type: http://www.bose.nl/NL/nl/home-and-personal-audio/headphones-and-headsets/acoustic-noise-cancelling-headphones/quietcomfort-15-headphones/ Daar kan je speciaal op zoeken. Dat zijn volgens mij koptelefoons die je ook over je oor draagt en ze schermen het omgevingsgeluid helemaal af. Voor een in een vliegtuig wel lekker, al zou ik er niet mee kunnen slapen. En ik vind ze erg duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die Bose kost iets van 300 dollar dacht ik.

Andere antwoorden (1)

Skullcandy

Kosten 20 euro en hebben goede audio kwaliteit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding