Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn iphone 4 geluid doet het niet meer als ik wil bellen hoor ik degene die ik bel niet en muziek doet hij het niet hoe verhelp ik dit?

mijn iphone denkt dat ik een kop telefoon in heb maar dat is niet zo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
810

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Mogelijkheid (ik heb geen I Phone)

in een koptelefoon-plug zit vaak een verend contact dat contact maakt met punt a als et geen koptelefoonplug in zit , en met b als er wel een plug in zit.
Soms wil dat verend contact wel eens niet terug springen als je de koptelefoonplug er uit trekt.

Of dit bij jou het geval is weet ik niet , want technisch gezien kan het ook anders door meting van impedantie.
Mocht dit het geval zijn , heb je een groter probleem , wat je niet zomaar oplost.

Mijn advies plug een koptelefoontje in en kijk of alles naar behoren werkt.
Steek de koptelefoonplug een paar keer in de stekker en weer er uit , om te kijken of je het contact los kunt laten schieten.

Werkt dit niet dan heb je een flink probleem.

Ik heb al eens reparaties gekregen waarbij iemand per ongeluk de voedingsplug in de koptelefoonstekker hadden gestoken. ( Geen I Phone)
Maar dat soort vergissingen is dus meestal vuilnisbak
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding