hallo, ik heb een ipod touch 4g. Die is een beetje nat geworden tijdens walibi. Ik kan alles, maar niet in de dock: dit accesoire is niet geschikt?

Hij doet alles nog alleen niet in de dock voor muziek. (hij laad hem dan wel op)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je stelt niet eens een vraag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een orkest speelt ook liever niet in de regen :p Probeer hem eens van binnen te föhnen, misschien dat dat helpt ;)

Antwoorden (1)

Lijkt me dat er vocht in de dokaansluiting zit. Dus goed droog laten worden kan helpen. Je moet wel geduld hebben het kan even duren voor ingesloten vocht eruit is. Een fohn kan helpen natuurlijk niet te heet. Op de verwarming leggen zal nu in de zomer niet zoveel opschieten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt voor uw reactie. Hij doet het trouwens alweer!