Wat is er zo bijzonder aan: Beats by Dr. Dre?

Ik zie hier steeds meer vragen over verschijnen, en het lijkt ook nog peperduur te zijn. Dus wie oh wie helpt deze oude taart eens om dit uit te leggen :-)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De Beats is een koptelefoon van het merk monster. Monster staat bekend in de audiofiele wereld om zijn verbindingskabels. Ik heb zelf de monster turbine en de turbine copper edition en beide geven een heel behoorlijk geluid. Mits je van bas houd natuurlijk. Maar in tegenstelling tot de goedkopere senheisser cx zerie word het midden en hoog niet verzwakt door de zware bas. Dat is een voordeel van de monster koptelefoons. Verder is de bouwkwaliteit heel goed te noemen. Echter is het totaalplaatje van kwaliteiten uiteraard geen reden om de prijs zo hoog te maken. Een kennis van mij heeft een bose on-ear koptelefoon. In zijn geheel zeker geen slecht geluid. Maar ik vind mijn AKG K450 die goedkoper is beter klinken. Dus over het algemeen drijft de hype de prijzen op van deze merken. Onder het mom van "als het zo duur is moet het wel goed zijn". Ze zijn zeker niet slecht, maar er is veel beter te krijgen voor minder geld. En het ligt er ook aan wat je muzieksmaak is. Ik gebruik zelf diverse koptelefoons. Voor hiphop enz. gebruik ik de monster. Voor klassiek, Jazz, Akoestisch en Blues gebruik ik een klipsch custom 3.

ik denk dat het is aan het perfecte geluid, ik heb geen beats maar uit vriendenkringen heb ik gehoord dat het een goed geluid geeft en lekker zit B-)

Er is een serie telefoons van HTC waar je ze bij 'krijgt' als je die koopt, en die zijn trendy onder het jonge volkje. Ze schijnen in combi met die telefoons een extra bass-geluid te geven.

Het is een mode/statusitem. En natuurlijk mag het geluid in die prijsklasse ook heel behoorlijk zijn.

veel headphones zijn gemaakt om een goed geluid te geven voor alle soorten muziek. Beats ( het woord zegt het al) is voor dance/ hiphop en muziek waar bass en beat heel belangrijk naar voren moet komen. Dr Dre: vanwege de naam. en het is een populair ding qua design, kleuren en vorm... Hoewel het zeker niet overall de beste headphone is die dr is... Toegevoegd na 31 minuten: je zult geen fatsoenlijke dj of muziekkenner ( kwalitatief goed muziek) dr dre spul zien dragen of kopen. soweiso betaal je 3 tientjes voor de kwaliteit en de rest 200 euro soms voor de naam. als je echt iets goeds wilt moet je denken aan Sony ( niet elk type) Sennheiser en Pioneer ( meeste dj's zweren bij hdj1000/2000) Als je ook het verschil kunt horen dan weet je genoeg. dus raad je aan om voordat je het koopt even verschillen te luisteren. Maar wil je puur design.. dan is het dr dre. ( bekend is wel dat ze vanzelf na een tijdje kunnen breken) vaag materiaal..

Niet bijzonder veel, net als alles van Monster is het overhypte technische blaat. Audiofielen moeten er om lachen, het is hip en ziet er mooi of apart uit. De bass wordt iets harder weergegeven dan bij andere koptelefoons, iets wat natuurlijk vet klinkt! Dure oorwarmers :D worden ze genoemd door onderstaande review http://hometheaterreview.com/monster-cable-beats-by-dr-dre-studio-headphones-reviewed/ Het is vergelijkbaar met Bose audio producten, bosjes mensen "die er verstand van hebben" zullen beweren dat het goed spul is, het is vooral marketing. Toegevoegd na 11 uur: Lees voor het tegengeluid :D ook even de reactie!

Bronnen:
http://hometheaterreview.com/monster-cable...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100