Autoradio start cd steeds opnieuw bij herstarten auto. en begint automatisch bij de cd en niet bij de radio. wie kan me helpen?

het probleem is dus als ik een cd aan het luisteren ben en ik zet de auto uit en dan weer aan dan begint de cd weer helemaal bij het begin. En hij begint standaard bij de cd en niet bij de radio.

Het betreft een Pioneer autoradio en de auto is een C1.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.4K

Antwoorden (2)

Naar alle waarschijnlijkheid is er maar één plus aangesloten op de radio. Om het geheugen vast te houden, moeten er twee plussen aangesloten zijn (de plus voor het geheugen buiten het contact om).

Toegevoegd na 1 minuut:
Het kan ook zijn dat de geheugenplus nu via contact loopt, zodat hij zijn geheugen wist wanneer je hem van contact af zet.
jc54
12 jaar geleden
Uw CD uithalen alvorens het contact af te zetten, of terug overschakelen naar radio.