Welke speakers aan te sluiten op versterker?

Ik ben zelf weinig technisch, maar ik heb een versterker gekregen met onderstaande specificaties:

Specifications :
Power Max
master speaker 2x30 W
center speaker 20 W
surround speaker 2x20 W
total power 120 W

Tone
Bass f=100Hz ±8db
Treble f=10kHz ±8db
Frequency wireless micro A 191.6MHz
Frequency wireless micro B 199.66MHz
S/N ratio ≥71dB
Weight 5.5Kg.
Power supply AC220V/50Hz AC110V/6

In hoeverre kan ik speakers aansluiten of ben ik daadwerkelijk gebonden aan max 30W?

Want in dat geval heb ik vrij weinig aan mijn 100W speakers...!

Alvast bedankt voor jullie antwoord,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Als je speakers meer watt hebben dan je versterker is het geen probleem, andersom blaas je de speakers op.