Is merk TASCAM goed?

Hallo allemaal, ik wil een product van tascam kopen. Het is namelijk Tascam us 800. Maar ik ben onzeker over het merk. Nog nooit van gehoord en uitgeprobeerd.
Heeft iemand ervaring met deze merk? Is het een goede of moet ik voor een andere gaan?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

In de pro audio is tascam een bekend merk met md cd dat en flashcard spelers.
Ze maken ook mengtafels USB apparatuur veel voor studio's en pro audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Moest wel glimlachen toen ik deze vraag zag staan. :)
Hun bier is niet zo best maar in audio....
Ooit gehoord van TEAC? Tascam is de professionele poot van TEAC.
Prima spul dus.