Weet iemand hoe je ipod touch apps download via de itunes-store?

Ik heb net een ipod gekocht, maar weet niet hoe ik er muziek en apps op moet zetten.
Dank bij voorbaat,
Charlotte.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Voor apps ga je naar de appstore, een paar leuke apps zijn: angry birds, de goeievraag app, twitter en hyves, talkimg tom cat en wordfeud. Joe je muziek via ituens download weet ik niet, maar je kan wel apps als free music download, downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om te kunnen kopen in de Itunes store, heb je een Itunes account nodig. Dit kun je doen in het menu 'store' in Itunes. Voor dat account heb je nodig een mailadres, wachtwoord (aan te maken tijdens maken account) en een geldige creditcard.

In de store kun je vervolgens zoeken naar muziek, apps en nog veel meer. Muziek is meestal betaald (99 cent per nummer of 9,99 voor een heel album). Apps zijn vaak gratis of betaald tot een paar euro. Uitzondering is de tomtom app die enkele tientjes kost.

Door op het muzieknr of op de downloadknop bij de app te klikken, haal je het in Itunes binnen en zal het bij het synchroniseren tussen Ipod en Itunes op je Ipod worden gezet.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt zonder CC ook een iTunes account aanmaken.
Maar verder is je advies helemaal goed, de eerste stap is zorgen dat je een iTune account hebt.
Met mijn niveau 1 account geeft ik je een denkbeeldige +