Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is beter voor je ogen? Helderheid 0 of 100? (ipod touch)

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
907

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik heb hem op 0 anders krijg ik hoofdpijn,.
als jij niet hoofdpijn gevoelig bent zou ik hem op 35% zetten.
scheelt ook een boel batterij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ertussenin je moet niet zo donker hebben staan datje je ogen moet bijstellen maar ook niet de licht dat het pijn doet dus ong 50 %
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op welk moment van de dag? overdag is het helder, dus dan kan je 'm op 100% zetten. s'avonds is het minder fijn. En dan is wat donkerder beter voor je ogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
S'avonds 0 tot 15 overdag ong. 75 helderheid ( kortom; weinig licht: 0 tot 15 veel licht; 75 helderheid)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heeft niets met je ogen te maken, want die worden er niet slechter van. Het gaat er om wat je zelf prettig vindt. Als jij bij fel licht beter kunt zien, dan ziet je hem op 90% en heb je juist last van fel licht, dan kan hij misschien al op 20%. Dat is helemaal afhankelijk van hoe je dat zelf op dat moment ervaart. Hier komt nog wel bij, dat 100% erg veel energie gebruikt, zodat je Ipod sneller leeg is, terwijl 0% meer een soort van spaarstand is. Ik zou hem dus eerder zo laag mogelijk zetten en pas hoger als je merkt dat dat prettiger voor is, maar dat is nogmaals per moment van de dag en van de omgeving verschillend, dus pas het gewoon iedere keer even aan, dat is een kleine moeite. ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding