Hoe kan het dat mijn achterste en de center speakers het niet doen op mijn home cinema?

Deze deden het eerst wel altijd, en nu opeens niet meer.

Het zit aangesloten op een ps met een optische kabel, en de ps ondersteent 5.1 surround.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik vermoed dat de instelling op je versterker op stereo staat. Dan geeft deze alleen het signaal weer zoals dat is opgenomen. Voor CD is dat vrijwel altijd stereo. Alleen DVD's zijn opgenomen met een surround geluidssignaal.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, dat was idd het probleem.
Heb perongeluk op de verkeerde knop gedrukt bij het harder zetten van mijn volume.