Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

op bol.com zijn 2 verschillende ipod touch te koop,een zwarte en een witte bij de witte staat vermeld incl.ios5 ,wat is het verschil tussen deze 2?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
707

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

de kleur, ios 5 is de nieuwste besturingsysteem/software kan je alsnog handmatig eropzetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zekers niet bij bol.com bestellen. Als het artikel kapot gaat en ook al heb je garantie, stuurt bol.com je het bos in.
Ik heb meerdere keren de consumentenbond moeten inschakelen voor dat ik kreeg waar ik recht op had, en dit voor verschillende artikelen.
De consumentenbond heeft zelfs speciaal een werkgroep opgezet m.b.t. klachten over bol.com, zegt wel iets over de hoeveelheid klachten die men daar binnen krijgt over dat bedrijf.
Gewoon lekker in de winkel kopen, veel beter plan.
De kleur en op de witte zit IOS5.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de Ipod is 4e generatie en daar staat al IOs5 voor je geinstaleerd, dan kun je dus Facetime doen met andere Ipod - 4e - en Iphone's met IOs 5 en Imac's
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding