Met welke stereoset kan Spotify en radio luisteren?

Hallo. Ik zou graag spotify en radio willen luisteren met een stereoset met boxen in de huiskamer. Welke set kan ik hiervoor kiezen en hoe wordt deze aangesloten op internet? Ik ben niet zo goed op de hoogte van de hedendaagse technologieën wat radio luisteren betreft dus vandaar mijn vraag. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Audio
1.7K

Antwoorden (1)

Het is dan handig als de stereo set over bluetooth beschikt. Je kunt dan Spotify of radio app draadloos 'streamen' naar je set. Als je al een set hebt, maar deze geen bluetooth heeft, dan kun je een losse bluetooth adapter kopen (van Logitech is goed, kost ongeveer 30 euro). Je maakt dan verbinding tussen telefoon en adapter en kunt ook dan draadloos streamen van Spotify etc.
paulus811
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Hallo,
Hartelijk bedankt voor Uw reactie. Ik ga vanmiddag gelijk rondkijken!