Mijn net gekochte externe microfoon doet het niet. Ik gebruik een Mac Mini. Wat kan ik doen?

Microfoon: Logitech Desktop Microphone (980240-0914)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

De meest simpele en voor de hand liggende oplossing is een [goedkoop] USB soundcard sticky kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
ik heb even gegoogled maar je microfoon is niet mac compatible!
Raar een microfoon is een microfoon zou je zeggen de oplossing is wel usb soundcard door mokum genoemd
maar dat is hoogstwaarschijnlijk ene vrij simple 16 bits geluidskaartje dus niet hoge kwaliteit wel een goedkope oplossing
anders toch terug naar de winkel en omruilen ?
en probeer dan een usb microfoon te vinden die passen altijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een usb microfoon -past- misschien altijd, maar dat is nog geen garantie dat het apparaat ook herkent wordt door je Apple. Hoe specifieker het apparaat, hoe moeilijker is het om uitspraken te doen omtrent ondersteuning.
Die simpele 16 bits geluidskaart is meer van voldoende om jouw Logitec's kwaliteit bij te benen hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Check dan voor dat je m koopt op compatibiliteit met je besturingssysteem [OSX versie 10.x.x] om een andere afknapper te voorkomen.

Andere antwoorden (1)

misschien moet je microfoon nog inschakelen onder systeemvoorkeuren heb je misschien een webcam met ingebouwde microfoon die wil dan wel eens in de weg zitten ?