Kan usb stick via adapter op RCA aansluiting?

Ik wil via een USB stick in de auto naar muziek luisteren,maar er zit alleen een RCA aansluiting op.Ik kom wel adapters tegen op het net voor RCA met een USB aansluiting maar deze hebben dezelfde uitgang als een USB stick dus om apparaten op aan te sluiten.Is er ook een adapter voor RCA waar een USB stick op aangesloten aan worden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
2.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan.
http://dx.com/p/digital-audio-mp3-player-module-with-remote-controller-for-car-90371#tabProInfo
Wel zelf even aansluiting voor RCA kabel maken. (Uitgang zit er op)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je voor je reactie maar ik bedoel eigenlijk meer iets in deze richting alleen dan met aansluiting voor een stick.Want volgens mij kan hier geen usb op of ik moet het mis hebben.http://www.4u-tech.nl/index.php?action=article&aid=147859&utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=discarded
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voorbeeld wat je geeft is bedoeld om een apparaat wat audio produceert (met een micro usb aansluiting) via de audio aan te sluiten.
Een USB stick speelt niks af (slaat alleen bestanden op) dus heb je ook een player nodig om de bestanden af te spelen. RCA is alleen analoog audio.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit wist ik dus niet ik heb een vaste radio van Renault en daaronder bij het middenconsole zat een klepje met RCA ingang dus dacht als ik een adapter heb kan ik er een USB in doen.Dat wat jij als 1e zei is wel een optie maar denk voor mij te ingewikkeld.Dan houd ik het wel bij cd´s.Toch bedankt voor de moeite.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn ook USB stick players welke via FM (Gewoon op je radio dus) te ontvangen zijn. Geen kabels dus. :)
Voorbeeld:
http://www.kijkshop.nl/product/132193/mr-handsfree-fm-transmitter-fm301/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke das helemaal top dat ga ik uitproberen ,heel erg bedankt.

Antwoorden (1)

Je kunt een losse USB MP3 speler kopen en met een verloopkabel van 3,5 mm stereo naar 2x tulp aansluiten. Ook mooi is een inbouwmodule die bovendien van SD-kaartjes kan spelen, de audio-uitgangen op de print verbind je met de RCA aansluiting, de voeding aan 12V geschakeld na de autoradio. Via de link vind je er een voor minder dan 6 euro zelfs met afstandsbediening.

Toegevoegd na 5 minuten:
Er bestaan ook draadloze MP3 spelers voor in je sigarettenaansteker met FM zender om op de autoradio te spelen, de MP3 bestanden moeten dan op een SD-kaartje staan i.p.v. op een USB stick.
(zie tweede link)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat een goeie tip! Ik was niet per se op zoek maar dit is wel een stupernuttig apparaatje en voor zo weinig geld! Thanks!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"stupernuttig", op zich een grappig woord, maar ik bedoelde natuurlijk "super-nuttig"...